دپارتمان ایده و خلق برند، مسئول توسعه و اجرای استراتژی برند است. این شامل تعیین جایگاه برند در بازار، شناسایی مخاطبان هدف، تعریف ارزشهای برند، و تعیین پیامها و ارتباطات کلیدی است که برند باید منتقل کند.
فراهنگ به منظور پیادهسازی همهجانبه ابعاد فرهنگی، هنری، تجاری و ماندگاری خلاقانه برند در اذهان مخاطبین با ترکیب رشتههای هنری همچون معماری، موسیقی، سینما، تئاتر، رشتههای گوناگون ادبی و دیگر شاخههای هنر مدرن همچون چیدمان، پرفورمنس، دیجیتالآرت و … دست به تولید ابزارهای نوین و مانا زده است.
تکنیکهای داستانسرایی، جهت تعامل و ماندگاری بیشتر در اذهان مخاطبین و مشتریان و نیز تعمیم و گسترش این داستان در شکلها و فرمهای متنوع هنری مرتبط با برند از جمله استراتژی های پیشرفته و مدرن تبلیغاتی، اطلاعرسانی و آگاهیبخشی بصورت پیدا و پنهان است.
021-24556
051-38937201
076-44468174