مدیرعامل
مدیر روابط عمومی و امور مشتریان
مدیر دپارتمان تصویر
مدیر دپارتمان دیجیتال مارکتینگ
مدیر دپارتمان مارکتینگ
مدیر دپارتمان ایده و خلق برند
مدیر دپارتمان مالی
021-24556
051-31831
076-44468174
احسان محسنی ثانی
مدیر عامل
احسان محسنی ثانی مدیر و موسس فراهنگ است. پیش از فراهنگ، نزدیک ترین تجربه ی او به صنعت تبلیغات به برگزاری یک نمایشگاه کوچک در دوره ی دبیرستان در زمینه ی کامپیوتر واطلاع رسانی و تبلیغات پیرامون آن برمی گردد.این تجربه اولین روزنه را برای انتخاب مسیرش در کسب و کار روشن کرد. احسان سرانجام در 21 سالگی با نام فراهنگ به معنای “راهی تازه” کسب و کار خود را در صنعت تبلیغات آغاز نمود.
فراهنگ در ابتدا نماینده پذیرش و پخش آگهی در صدا و سیمای خراسان بود. احسان محسنی به تدریج تیم فراهنگ را گسترش داد و شعبات تهران و کیش را تاسیس کرد. او فراهنگ را به یک آژانس تبلیغاتی و برندینگ همه جانبه و تمام خدمت تبدیل کرد. “مرکز مدیریت رسانه” گزاره ای که همواره در کنار نام فراهنگ به چشم میخورد دغدغه اصلی احسان محسنی بوده و هست. از دیدگاه او تبلیغات یک مفهوم پیوسته و جامع است و همواره در تلاش بوده تا این دیدگاه را در ذهن مشتریان و تیم خودایجاد کند. احسان در زمان فراغت خود (که معمولا خیلی طولانی نیست!) به تماشای فیلم و سریال می پردازد وسریال “وراثت”، سریال مورد علاقه ی اوست.
علی باغدولابی
مدیر دپارتمان روابط عمومی و امور مشتریان
علی باغدولابی
مدیر روابط عمومی و امور مشتریان فراهنگ
در فراهنگ، من مسئول صدای برند هستم؛ هم به درون و هم به بیرون. بهعنوان مدیر روابط عمومی و امور مشتریان، نقش من ایجاد، حفظ و تقویت ارتباطاتی است که بر پایه اعتماد، احترام و تعامل واقعی بنا شدهاند، چه با مخاطبان و رسانهها، چه با مشتریان وفادار یا تازهوارد.
روابط عمومی برای من فقط انتشار اخبار نیست؛ هنر ساختن تصویر ذهنی درست، روایت داستان برند، مدیریت بحران و خلق لحظاتی است که برندها را انسانیتر و قابل لمستر میکند.
در کنار آن، بخش امور مشتریان جاییست که قلب تپنده فراهنگ میزند: شنیدن، پاسخ دادن، همراه بودن و تبدیل تعاملات روزمره به روابط بلندمدت.
من و تیمم تلاش میکنیم هر تجربهای از تماس با فراهنگ، چه یک ایمیل ساده، چه یک جلسه مهم، سرشار از احترام، شفافیت و حس اعتماد باشد. چون معتقدم برندهایی که درست ارتباط برقرار میکنند، بهتر و ماندگارتر رشد میکنند.
محمد نیازی
مدیر دپارتمان تصویر
محتوا باید به گونه ای خلق گردد تا در کنار همذات پنداری ، مخاطب را به کشفِ تازه ای وادارد.
محمد نیازی مدیریت دپارتمان تصویر را بر عهده دارد. فرآیند طراحی و تولیدتمام تیزر های تبلیغاتی و همچنین پروژه های عکاسی در این دپارتمان اتفاق می افتد. تیمی خلاق و قدرتمند متشکل از تصویربرداران،عکاسان و تدوینگر ها در کنار محمد نیازی هستند تا بهترین قاب ها و سکانس ها خلق شوند.
بعد از دیدن یک تیاتر موزیکال در سال 1391 محمد شیفته ی این سبک از نمایش شد و به عنوان اولین کارگردان سبک موزیکال در مشهد شروع به کار کرد.محمد تا به امروز بیش از 5پروژه ی تئاتر موزیکال و بیگ پروداکشن را کارگردانی کرده که نقاط بسیار درخشانی در کارنامه ی او هستند. محمد نیازی با هدف اجرایی کردن ایده هایش در صنعت تبلیغات در سال 1399 به عنوان کارگردان هنری به فراهنگ پیوست. محمد جهان فانتزی و موزیکال را به خوبی می شناسد و در پروژه های تولید تیزر به فراخورِ محتوا از جذابیت و جادوی این سبک بهره می برد.
از نظر او نقطه ی آغاز هر پروژه طرح سه پرسش است: چه می خواهیم بگوییم؟ برای که میخواهیم بگوییم؟ و چطور می خواهیم بگوییم؟ پاسخ مناسب به این سه پرسش فرآیند تولید را تا حدزیادی هموار و نتیجه را به نظر مشتریان نزدیک میکند.
محمد از طرفداران سری فیلم ها و کتاب های هری پاتر است و در اوقات فراغت خود به تماشای آثار سبک موزیکال و فانتزی می پردازد.همچنین ساز محبوب اون پیانو است.
منیره خاکزاد
مدیر دپارتمان دیجیتال مارکتینگ
تلاش،تلاش و تلاش بدون متوقف شدن
منیره خاکزادمدیریت دپارتمان دیجیتال مارکتینگ را برعهده دارد.تحصیلات او در زمینه ی Itبوده و در همان ابتدای ورود به فضای کار به فراهنگ پیوست.و اینگونه فراهنگ شد اولین تجربه ی کاری او، و از سال 1389 تا به امروز این همکاری ادامه دارد. منیره خاکزاد در پروژه های بسیاری همراه فراهنگ بوده از جمله گردهم آوری و مدیریت یک تیم حرفه ای درحوزه ی It، راه اندازی یک پلت فرم آنلاین برای فروش دست سازه های هنرمندان از سرتاسر ایران و در ادامه ثبت یک شرکت بین المللی برای ایجاد یک بازار گسترده تر در اروپا و استرالیا. از دید گاه او نقطه ی آغاز برای شکل گیری هویت دیجیتال راه اندازی یک وب سایت است. و بعد از آن سوشال مدیا. منیره از سال 1397 مدیریت دپارتمان دیجیتال مارکتینگ را با تمرکز بر سوشال مدیا بر عهده گرفت. و تا به حال کمپین های تبلیغاتی متنوعی را در فضای سوشال مدیا به کمک تیمش طراحی و اجرا کرده است.
“رشد” و “امید” کلید واژه های منیره خاکزاد هستند.
منیره اوقات فراغت خود را بیشتر با گشت و گذار در فضای سوشال مدیا و پلت فرم های آنلاین سپری میکند. ایده های تولید محتوا و استراتژی های مارکتینگِ آنلاین همیشه برای او جذاب هستند.
مهدی واعظ
مدیر دپارتمان مارکتینگ
من، مهدی واعظ، با بیش از یک دهه تجربه در حوزه بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات برند، امروز هدایت دپارتمان مارکتینگ مجموعه فراهنگ را بر عهده دارم؛ جایی که ایدهها فقط روی کاغذ نمیمانند، بلکه به کمپینهای اثرگذار و نتایج ملموس برای برندها تبدیل میشوند.
در فراهنگ، ما با نگاهی استراتژیک و ترکیبی از خلاقیت و داده، به برندها کمک میکنیم تا دیده شوند، شنیده شوند و در ذهنها ماندگار بمانند. از تدوین استراتژی بازاریابی گرفته تا طراحی کمپینهای ۳۶۰ درجه، خلق محتوا، مدیریت رسانه و تحلیل رفتار مخاطب، همه چیز را با نگاهی دقیق و نتیجهمحور پیش میبریم.
من باور دارم بازاریابی امروز، چیزی فراتر از تبلیغ است؛ سفری است از «شناخت مخاطب» تا «خلق تجربه». در این مسیر، فراهنگ نه فقط یک آژانس تبلیغاتی، بلکه یک شریک رشد و توسعه برندهاست.
امید همتی
مدیر دپارتمان طراحی و گرافیک
خواندن، دیدن و به روز بودن .من همیشه مشتاق یادگیری هستم
امید همتی در فراهنگ تیم طراحی را سازماندهی میکند و ارتباط بین طراحان داخلی و خارجی را شکل می دهد. حضور او در فراهنگ این اطمینان را می دهد که پروژه ها در فاز طراحی در بالاترین کیفیت و متعهد به ددلاین ها انجام گیرد.
امید همتی پس از 22 سال تجربه کاری در گرافیک دیزاین به عنوان مدیر دپارتمان گرافیک به فراهنگ پیوست.امید در شرکت های مختلفی مشغول به کار بوده و یکی از نقاط عطف کارنامه ی او کار به عنوان طراح در یک لیتوگرافی به مدت 10 سال است که جرقه ای بود برای متخصص شدن در طراحی افست و نظارت بر چاپ.
نقش امید همتی در کمپین های تبلیغات محیطی مانند پدیده، فرشته، فودهال و… که معمولا با استرس های زمانی زیادی همراه است تعیین کننده بود و هست. امید همتی در پروژه های طراحی (هویت سازمانی) از جمله مرکز پزشکی پیشرفته آوان، KST، فست فودهای زنجیره ای پیتزا رییس و … به عنوان لیدر با ترکیب رعایت اصول گرافیک، کار تیمی و رضایت مشتری نقش به سزایی را ایفا می کند.
امید اغلب در ساعات فراغت خود به مطالعه، تنیس، سفرهای کوتاه، ونگهداری از آکواریوم خانگی اش مشغول است.
محمد ساقی
مدیر دپارتمان رسانه
رسانه همیشه، قسمتِ جذابِ ماجراست
محمدساقی مدیریت دپارتمان رسانه را بر عهده دارد. اولین آشنایی محمد ساقی با مفهوم “رسانه” در دوران دانشجویی او زمانی که به عنوان نویسنده و کارشناس یک برنامه تلویزیونی در سیمای کرمان شروع به کار کرد شکل گرفت.بعد از تجربه چند موقعیت شغلی، محمدساقی برای کار در فضایی باز هم مرتبط با رسانه اما این بار متفاوت تر، در سال 1382به فراهنگ پیوست.
محمد در ابتدا در بخش پذیرش و پخش آگهی های صدا و سیما مشغول بود، در سال های بعد با گسترده تر شدن فراهنگ مسئولیت های او بیشتر و نقشش پر رنگ تر شد.در ادامه او در بخش تبلیغات محیطی و شهری نیز حضوری تعیین کننده داشت و دارد.محمدساقی بعد از 21 سال همراهِ فراهنگ بودن با تجربه ترین عضو این خانواده به شمار می آید، که همیشه بهترینِ خود را ارائه داده است.
او برای سال ها در جایگاه حساسِ بین صاحبان کسب و کار و سازمان های نظارت بر تبلیغات حضور داشته.جایگاهی که دردسرها و چالش های خاص خود را به همراه دارد.محمد شخصیتی کاملا عملگرا و اجرائی دارد به طوریکه غالب اوقات یا درحال رفتن به یک جلسه یا بازگشتن از جلسه ی دیگری ست! او اعتقاد دارد دل بستگی اش به فراهنگ حسی عمیق است که به راحتی از بین نخواهد رفت.
محمد علاقه ی زیادی به مطالعه ادبیات و شعر فارسی دارد، و حافظ یارِ همیشگی اوقات فراغتِ اوست.
علی حاتمی نژاد
مدیر دپارتمان ایده و آفرینش
من به برند به عنوان یک موجود زنده نگاه می کنم، که نیاز به مراقبت دارد و گاه تجدید حیات
علی حاتمی نژاد مدیریت دپارتمان ایده و آفرینش را به عهده دارد، جائی که نقطه ی آغاز برای هر پروژه محسوب می شود.علی حاتمی نژاد با همکاری تیم خود فرآیند هایی نظیر رویارویی اولیه با برندها، تحقیق، نیازسنجی و مذاکره های حضوری، خلق ایده و راهکار و… را به انجام می رساند.حضور او تا پایان هر پروژه در کنار تیم های مختلف امری ضروری است. علی در واقع یک ارتباط دهنده و مترجم قوی بین مشتریان و دپارتمان های مختلف و همچنین خالق و گسترش دهنده ی ایده ها در فراهنگ است.
علی حاتمی نژاد بعد از خواندن چندین نمایشنامه از بهرام بیضایی در 14 سالگی مسیرش را به عنوان نویسنده تئاتر را انتخاب کرد. او مدرک کارشناسی خود را در رشته ی ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری تهران کسب کرد و پس تجربه هایی موفق در تئاتر، با نقش هنر و خلق در صنعت تبلیغات آشنا شد. در سال 1392 کانون آگهی و تبلیغات شمعدانی را راه اندازی کرد و پس از آن در آبان ماه 1394 به دپارتمان ایده و آفرینش در فراهنگ پیوست.
در طی 8 سال و تا به امروز علی حاتمی نژاد در پروژه های بیشماری همراه فراهنگ بوده است. او به عنوان مدیر هنری از اولین فاز پروژه ی تجدید حیات برند (Revitalization) بانک کارآفرین تا به انتها مسئولیت های بسیاری را به عهده گرفت و به پایان رساند. پروژه ای که از نظر خودش یکی از جذاب ترین و متفاوت ترین همکاری های او با فراهنگ است.می توان گفت اکنون او عضوی جداناشدنی در پروژه های تجدید حیات برند ،جایگاه یابی برند و باز طراحی برند است. علی همچنان به عنوان یک هنرمند تئاتر آثاری را خلق و کارگردانی می کند. و همواره در جست و جوی تجربه های نو ست.نمایشنامه های اون اکنون در کشور های ترکیه، نروژ، ایتالیا و… اجرا شده است.
روح اله دلالان
مدیر دپارتمان مالی
در دپارتمان مالی فراهنگ، ما مراقب هستیم که پشتصحنهی خلاقیت، نظم و ثبات مالی برقرار باشد. بهعنوان مدیر این دپارتمان، مسئولیت من مدیریت دقیق منابع مالی، شفافسازی جریانهای مالی، کنترل هزینهها و برنامهریزی برای سودآوری و رشد پایدار مجموعه است.
ما با ایجاد ساختارهای مالی منظم، گزارشهای دقیق و تحلیلهای هوشمندانه، به مدیران و تیمهای مختلف کمک میکنیم تا تصمیمگیریهایی بر پایهی واقعیتهای مالی و با کمترین ریسک ممکن داشته باشند. در فراهنگ، باور داریم که خلاقیت و سودآوری باید در کنار هم پیش بروند؛ و این فقط با یک سیستم مالی قوی، شفاف و منعطف ممکن است.
دپارتمان مالی، ستون پشتوانهی تمام تصمیمها و حرکتهای روبهجلو در فراهنگ است.