our teams

منیره خاکزاد

مدیر دپارتمان دیجیتال مارکتینگ

امید همتی

مدیر دپارتمان گرافیک

علی حاتمی نژاد

مدیر دپارتمان ایده و خلق برند

محمد نیازی

مدیر دپارتمان تصویر

محمدرضا تاوتلی

مدیر دپارتمان مارکتینگ

محمد ساقی

مدیر دپارتمان رسانه

همراه فراهنگ شوید

فایل رزومه خود را اینجا بارگذاری کنید

احسان محسنی ثانی

مدیر عامل

احسان محسنی ثانی مدیر و موسس فراهنگ است. پیش از فراهنگ، نزدیک ترین تجربه ی او به صنعت تبلیغات به برگزاری یک نمایشگاه کوچک در دوره ی دبیرستان در زمینه ی کامپیوتر واطلاع رسانی و تبلیغات پیرامون آن برمی گردد.این تجربه اولین روزنه را برای انتخاب مسیرش در کسب و کار روشن کرد. احسان سرانجام در 21 سالگی با نام فراهنگ به معنای “راهی تازه” کسب و کار خود را در صنعت تبلیغات آغاز نمود.

فراهنگ در ابتدا نماینده پذیرش و پخش آگهی در صدا و سیمای خراسان بود. احسان محسنی به تدریج تیم فراهنگ را گسترش داد و شعبات تهران و کیش را تاسیس کرد. او فراهنگ را به یک آژانس تبلیغاتی و برندینگ همه جانبه و تمام خدمت تبدیل کرد. “مرکز مدیریت رسانه” گزاره ای که همواره در کنار نام فراهنگ به چشم میخورد دغدغه اصلی احسان محسنی بوده و هست. از دیدگاه او تبلیغات یک مفهوم پیوسته و جامع است و همواره در تلاش بوده تا این دیدگاه را در ذهن مشتریان و تیم خودایجاد کند. احسان در زمان فراغت خود (که معمولا خیلی طولانی نیست!) به تماشای فیلم و سریال می پردازد وسریال “وراثت”، سریال مورد علاقه ی اوست.

منیره خاکزاد

مدیر دپارتمان دیجیتال مارکتینگ

 

تلاش،تلاش و تلاش بدون متوقف شدن

منیره خاکزادمدیریت دپارتمان دیجیتال مارکتینگ را برعهده دارد.تحصیلات او در زمینه ی Itبوده و در همان ابتدای ورود به فضای کار به فراهنگ پیوست.و اینگونه فراهنگ شد اولین تجربه ی کاری او، و از سال 1389 تا به امروز این همکاری ادامه دارد. منیره خاکزاد در پروژه های بسیاری همراه فراهنگ بوده از جمله گردهم آوری و مدیریت یک تیم حرفه ای درحوزه ی It، راه اندازی یک پلت فرم آنلاین برای فروش دست سازه های هنرمندان از سرتاسر ایران و در ادامه ثبت یک شرکت بین المللی برای ایجاد یک بازار گسترده تر در اروپا و استرالیا. از دید گاه او نقطه ی آغاز برای شکل گیری هویت دیجیتال راه اندازی یک وب سایت است. و بعد از آن سوشال مدیا. منیره از سال 1397 مدیریت دپارتمان دیجیتال مارکتینگ را با تمرکز بر سوشال مدیا بر عهده گرفت. و تا به حال کمپین های تبلیغاتی متنوعی را در فضای سوشال مدیا به کمک تیمش طراحی و اجرا کرده است.
“رشد” و “امید” کلید واژه های منیره خاکزاد هستند.
منیره اوقات فراغت خود را بیشتر با گشت و گذار در فضای سوشال مدیا و پلت فرم های آنلاین سپری میکند. ایده های تولید محتوا و استراتژی های مارکتینگِ آنلاین همیشه برای او جذاب هستند.

امید همتی

مدیر دپارتمان طراحی و گرافیک

 

خواندن، دیدن و به روز بودن .من همیشه مشتاق یادگیری هستم

امید همتی در فراهنگ تیم طراحی را سازماندهی میکند و ارتباط بین طراحان داخلی و خارجی را شکل می دهد. حضور او در فراهنگ این اطمینان را می دهد که پروژه ها در فاز طراحی در بالاترین کیفیت و متعهد به ددلاین ها انجام گیرد.

امید همتی پس از 22 سال تجربه کاری در گرافیک دیزاین به عنوان مدیر دپارتمان گرافیک به فراهنگ پیوست.امید در شرکت های مختلفی مشغول به کار بوده و یکی از نقاط عطف کارنامه ی او کار به عنوان طراح در یک لیتوگرافی به مدت 10 سال است که جرقه ای بود برای متخصص شدن در طراحی افست و نظارت بر چاپ.

نقش امید همتی در کمپین های تبلیغات محیطی مانند پدیده، فرشته، فودهال و… که معمولا با استرس های زمانی زیادی همراه است تعیین کننده بود و هست. امید همتی در پروژه های طراحی (هویت سازمانی) از جمله مرکز پزشکی پیشرفته آوان، KST، فست فودهای زنجیره ای پیتزا رییس و … به عنوان لیدر با ترکیب رعایت اصول گرافیک، کار تیمی و رضایت مشتری نقش به سزایی را ایفا می کند.

امید اغلب در ساعات فراغت خود به مطالعه، تنیس، سفرهای کوتاه، ونگهداری از آکواریوم خانگی اش مشغول است.

علی حاتمی نژاد

مدیر دپارتمان ایده و آفرینش

 

من به برند به عنوان یک موجود زنده نگاه می کنم، که نیاز به مراقبت دارد و گاه تجدید حیات

علی حاتمی نژاد مدیریت دپارتمان ایده و آفرینش را به عهده دارد، جائی که نقطه ی آغاز برای هر پروژه محسوب می شود.علی حاتمی نژاد با همکاری تیم خود فرآیند هایی نظیر رویارویی اولیه با برندها، تحقیق، نیازسنجی و مذاکره های حضوری، خلق ایده و راهکار  و… را به انجام می رساند.حضور او تا پایان هر پروژه در کنار تیم های مختلف  امری ضروری است. علی در واقع یک ارتباط دهنده  و مترجم  قوی بین مشتریان و دپارتمان های مختلف و همچنین خالق و گسترش دهنده ی ایده ها در فراهنگ است.

علی حاتمی نژاد بعد از خواندن چندین نمایشنامه از بهرام بیضایی در 14 سالگی مسیرش را  به عنوان نویسنده تئاتر را انتخاب کرد. او مدرک کارشناسی خود را در رشته ی ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری تهران کسب کرد و پس تجربه هایی موفق  در تئاتر، با نقش هنر و خلق در صنعت تبلیغات آشنا شد. در سال 1392 کانون آگهی و تبلیغات شمعدانی را راه اندازی کرد و پس از آن در آبان ماه 1394 به دپارتمان ایده و آفرینش در فراهنگ پیوست.

در طی 8 سال و تا به امروز علی حاتمی نژاد در پروژه های بیشماری همراه فراهنگ بوده است. او  به عنوان مدیر هنری از اولین فاز پروژه ی تجدید حیات برند (Revitalization) بانک کارآفرین تا به انتها مسئولیت های بسیاری را به عهده گرفت و به پایان رساند. پروژه ای که از نظر خودش یکی از جذاب ترین و متفاوت ترین همکاری های او با فراهنگ است.می توان گفت اکنون او عضوی جداناشدنی در پروژه های تجدید حیات برند ،جایگاه یابی برند و باز طراحی برند  است. علی همچنان به عنوان یک هنرمند تئاتر آثاری را خلق و کارگردانی می کند. و همواره در جست و جوی تجربه های نو ست.نمایشنامه های اون اکنون در کشور های ترکیه، نروژ، ایتالیا و… اجرا شده است.

محمد نیازی

مدیر دپارتمان تصویر

 

محتوا باید به گونه ای خلق گردد تا در کنار همذات پنداری ، مخاطب را به کشفِ تازه ای وادارد.

محمد نیازی مدیریت دپارتمان تصویر را بر عهده دارد. فرآیند طراحی و تولیدتمام تیزر های تبلیغاتی و همچنین پروژه های عکاسی در این دپارتمان اتفاق می افتد. تیمی خلاق و قدرتمند متشکل از  تصویربرداران،عکاسان و تدوینگر ها در کنار محمد نیازی هستند تا بهترین قاب ها و سکانس ها خلق شوند.

بعد از دیدن یک تیاتر موزیکال در سال 1391 محمد شیفته ی این سبک از نمایش شد و  به عنوان اولین کارگردان سبک  موزیکال در مشهد شروع به کار کرد.محمد تا به امروز بیش از 5پروژه ی تئاتر موزیکال و بیگ پروداکشن  را کارگردانی کرده که نقاط بسیار درخشانی در کارنامه ی او هستند. محمد نیازی با هدف اجرایی کردن ایده هایش در صنعت تبلیغات در سال 1399 به  عنوان کارگردان هنری  به فراهنگ پیوست. محمد جهان فانتزی و موزیکال را  به خوبی می شناسد و در پروژه های تولید تیزر  به فراخورِ محتوا از جذابیت و جادوی این سبک بهره می  برد.

 از نظر او  نقطه ی آغاز هر پروژه طرح سه پرسش است: چه می خواهیم بگوییم؟ برای که میخواهیم بگوییم؟ و چطور می خواهیم بگوییم؟ پاسخ مناسب به این سه پرسش فرآیند تولید را تا حدزیادی  هموار و نتیجه را به نظر مشتریان نزدیک میکند.

محمد از طرفداران سری فیلم ها و کتاب های هری پاتر است و در اوقات فراغت خود به تماشای آثار سبک موزیکال و فانتزی می پردازد.همچنین ساز محبوب اون پیانو است.

محمدرضا تاوتلی

مدیر دپارتمان مارکتینگ

 

هر کمپانی حتی در یک صنعت یکسان نسخه ی فروش مربوط به خود را دارد

محمدرضا تاوتلی مدیریت دپارتمان مارکتینگ را بر عهده دارد.محمدرضا از سال 1381 در زمینه ی مارکتینگ و فروش در صنعت تبلیغات فعالیت می کند و تا به امروز با آژانس های تبلیغاتی بسیاری همکاری داشته است. 22سال تجربه در مارکتینگ سرمایه ی اصلی محمدرضا به شمار می آید، از کار در سازمان های کوچک با سیاست های منعطف تا کار در سازمان های بزرگ با سیاست های کلان .

محمدرضا با هدف راهبری تیم مارکتینگ فراهنگ و با تمرکز بر فروش رسانه های محیطی در سال 1402 به فراهنگ پیوست.و در همین مدت زمان پروژه های متعدد فروش را به سرانجام رساند. فاکتور هایی مثل، استرس زمانی،گردش های مالی بالا، وجود رقیب های قدرتمند و … همواره از چالش های کار او در زمینه فروش بوده و هست. اما او اکنون یاد گرفته چطور به چالش ها لبخند بزند و راه حل را بیابد.از دیدگاه محمدرضا در مارکتینگ، جمع آوری اطلاعات پیرامون مشتری بسیار با اهمیت است،که قطعا نیاز به صرف کردن زمان و انرژی بسیاری دارد تا آن لحظه ی خوش دست دادن و شروع همکاری اتفاق بیفتد.

محمدرضا اوقات فراغت خود را بیشتر با خانواده و دوستانش سپری می کند.

محمد ساقی

مدیر دپارتمان رسانه

 

رسانه همیشه، قسمتِ جذابِ ماجراست

محمدساقی مدیریت دپارتمان رسانه را بر عهده دارد. اولین آشنایی محمد ساقی با مفهوم “رسانه” در دوران دانشجویی او زمانی که به عنوان نویسنده و کارشناس یک برنامه تلویزیونی در سیمای کرمان شروع به کار کرد شکل گرفت.بعد از تجربه چند موقعیت شغلی، محمدساقی برای کار در فضایی باز هم مرتبط با رسانه اما این بار متفاوت تر، در سال 1382به فراهنگ پیوست.

محمد در ابتدا در بخش پذیرش و پخش آگهی های صدا و سیما مشغول بود، در سال های بعد با گسترده تر شدن فراهنگ مسئولیت های او بیشتر و نقشش پر رنگ تر شد.در ادامه او در بخش تبلیغات محیطی و شهری نیز حضوری تعیین کننده داشت و دارد.محمدساقی بعد از 21 سال همراهِ فراهنگ بودن با تجربه ترین عضو این خانواده به شمار می آید، که همیشه بهترینِ خود را ارائه داده است.

او برای سال ها در جایگاه حساسِ بین صاحبان کسب و کار و سازمان های نظارت بر تبلیغات حضور داشته.جایگاهی که دردسرها و چالش های خاص خود را به همراه دارد.محمد شخصیتی کاملا عملگرا و اجرائی دارد به طوریکه غالب اوقات یا درحال رفتن به یک جلسه یا بازگشتن از جلسه ی دیگری ست! او اعتقاد دارد دل بستگی اش به فراهنگ حسی عمیق است که به راحتی از بین نخواهد رفت.

محمد علاقه ی زیادی به مطالعه ادبیات و شعر فارسی دارد، و حافظ یارِ همیشگی اوقات فراغتِ اوست.