دپارتمان دیجیتال‌مارکتینگ

/ پیوستگی تعامل

حضور گسترده کاربران در دنیای مجازی، شامل فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، کنکاش در موتورهای جستجو، خرید اینترنتی و انجام بسیاری از امور روزمره در محیط آنلاین، اهمیت بهره‌مندی از این فضا را دوچندان می‌کند چرا که بقا و رشد کسب‌و‌کارها به استفاده حداکثری از این بستر گره خورده است. امروز واقعیت این است که اگر صاحبان برندها، در فضای برخط حضور پررنگی نداشته باشند، طیف گسترده‌ای از مخاطبان خود را از دست خواهند داد. امروزه جمعیت بسیاری از مخاطبان هدف کسب‌وکارها، زیست مجازی دارند و تبدیل این گستره از ساکنان فضای مجازی به مشتریان بالقوه، وظیفه کارشناسان متخصص تیم دیجیتال مارکتینگ فراهنــگ است. بر همین اساس، استراتژی دپارتمان دیجیتال مارکتینگ بر پایه استفاده از تمامی ظرفیت‌های فضای مجازی استوار است. این تیم با تولید محتوای خلاقانه و تخصصی و نشر هدفمند و به‌ موقع پیام در فضاهای پربازدید، باعث شده که تا به امروز، فراهنگ ارائه‌دهنده خدمات متنوع پیشرو و قابل توجه برای توسعه کسب‌وکارهای مشتریان خود در فضای مجازی باشد. دپارتمان دیجیتال مارکتینگ فراهنگ، علاوه بر طراحی استراتژی، تولیدمحتوا و ایده‌پردازی در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام، پیام‌رسان‌های داخلی، آپارات و… با همکاری نزدیک با اینفلوئنسرها، سلبریتی‌ها و ورزشکاران فعال در حوزه مجازی در زمینه‌های مختلف، ضمن تولید محتوای متمایز و هدفمند به نشر گسترده آن نیز اقدام می‌نماید.

نمونه کارهای دپارتمان دیجیتال مارکتینگ

نمونه تیزرهای سوشال طراحی شده