دپارتمان روابط عمومی
سازمانها دیگر نمیتوانند بدون روابط عمومیِ اثربخش، انتظار روابط دوجانبهی سودمند با مشتریانشان را داشته باشند. در واقع روابط عمومی نقش بسیار مهمی بر اهداف بازاریابی و برندینگ دارد و به تعامل بلندمدت با مخاطب کمک زیادی میکند. از آنجایی که روابط عمومی به ارتقای برند و خوش نامی سازمان کمک شایانی میکند، اگر در پروسه برندینگ مورد توجه برنامهریزان قرار گیرد، موجب تقویت ارتباط میان صاحب کالا یا خدمات با مخاطبین میشود. تیم روابط عمومی فراهنگ به عنوان پلی بین سازمان و مخاطبانش، کمک میکند تا آنها با کمترین هزینه و زمان به رابطهای سودمند و دوطرفه دست یابند. فراهنگ در این بخش با کمک صاحبان کسبوکار در کنار پرداختن به امور درون سازمانی آنها با هدف برقراری ارتباط میان کارکنان با سازمان و همچنین اطلاعرسانی در خصوص اهداف و فعالیتهای آن، اقدام به برگزاری همایشها و رویدادهای تخصصی با هدف تعامل با رسانههای جمعی جهت پوشش خبری رسمی و مثبت از اقدامات برند به ویژه در زمان نشر شایعات و یا اخبار منفی و جعلی میکند. فراهنگ معتقد است روابط عمومی تنها به عنوان مشاور در امور مربوط به حوزه خود در مواجهه با برندها و شرکتهای تجاری تعریف نمیشود؛ بلکه روابط عمومی در کنار آنهاست تا مدیران با تمرکز و آسودگی خاطر، رویدادهای مهم و مسئولیتهای اجتماعیشان را با هدف ایجاد محبوبیت و وفاداری در میان مشتریان، برای سازمان خود فراهم آورند.
021-24556
051-38937201
076-44468174